قوانین و مقررات

 

1- از آنجایی که ایران بایوس کالای دیجیتالی ارایه می دهد پس از اتمام سفارش و فعال شدن سرویس به هیچ عنوان بازپرداخت نخواهیم داشت.

2- به عنوان مشتری شما مسئول مطالعه و درک کامل اطلاعات مربوط به محصول و قوانین سایت قبل از خرید هستید.
3- وقتی کاربر فایلی را خریداری میکند این محصول فقط برای شخص خریدار قابل استفاده است.
4- فایل ها و مقالات و ویدیوهای آموزشی درسایت با زحمات بسیار و دشواری های فراوان تهیه میشوند تا در اختیار کاربران ایران بایوس قرار بگیرد ، فروش یا انتشار فایل ها-مقالات-ویدیوهای آموزشی در شبکه های اجتماعی-وب سایت – وبلاگ و… غیر قانونی بوده و ایران بایوس از این موضوع هیچگونه رضایتی ندارد و در صورت مشاهده از طریق وکلای قانونی دکتر بایوس پیگرد قانونی حقوقی خواهد داشت و شخص تخطی کننده میبایست جبران خسارت کند.

5- توجه داشته باشید که ایران بایوس هیچگونه مسولیتی در قبال ناسازگاری فایل ها با دستگاه شما ندارد. ما تضمین نمیکنیم که فایل های ما بصورت کامل با دستگاه شما سازگار باشند اما تیم پشتیبانی حرفه ای ایران بایوس همیشه مشتاق کمک به شما است و درصورت داشتن مشکل در کنار شما خواهد بود.

6- در نظر داشته باشید که پشتیبانی آنلاین شامل سرویس پشتیبانی فنی نیست و تیم فنی ایران بایوس نمیتواند پاسخگوی سوالات فنی شما باشد اما تیم پشتیبانی معمولا متدها و سولوشن هایی که برای رفع مشکل شما مناسب است و میتواند راهگشا باشد را پیشنهاد خواهد داد.

7- ایران بایوس این حق را دارد که بدون اطلاع قبلی نسبت به تغییر یا بروزرسانی قوانین و قالب سایت و امور مربوط به بهبود تجربه کاربری با تشخیص خود اقدام نماید